جاذبه های توریستی کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

سافاری کیش

 

سافاری یا وحش گشت به سفری اطلاق می شود که در حیات وحش و به منظور عکاسی از حیوانات انجام می شود. این واژه برای اولین بار توسط بومیان آفریقایی و برای تورهای صحراگردی به کار برده شد و ریشه آن از کلمه عربی سفر می باشد. امروزه معنی کلمه سافاری تغییر کرده و بیشتر منظور تورهای داخل پیست های بیابانی است که در ماشین های آفرود مخصوص این کار انجام می شود. این پیست در جزیره کیش و تحت عنوان پارس سافاری وجود دارد. پیست پارس سافاری در بلوار امام خمینی جزیره قرار گرفته است و به جز سافاری دارای امکانات دیگری مانند پینت بال، موتور ATV، بانجی شوتینگ، کارتینگ، زورب بال، رستوران و کافی شاپ نیز می باشد. این پیست در سال 1392 و در زمینی به مساحت 50000 متر مربع ساخته شد و در اصل یک پیست مصنوعی می باشد. هزینه سوار شدن سافاری در کیش 120000 تومان برای نیم ساعت است و کمی گران می باشد. در طول سواری از شما مسافران تور کیش مرداد 98 عکس و فیلم نیز تهیه می شود که برای دریافت آن باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. 

سافاری کیش

 

سافاری کیش


باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش طولانی ترین باغ راه موجود در کشور است که با هدف معرفی بناهای تاریخی کشور در جزیره ساخته شده است. ایت باغ راه متشکل از هشت باغ ایرانی بسیار زیبا است که در زمینی به مساحت 32 هکتار قرار گرفته اند. حدفاصل بین هر باغ یکی از آثار تاریخی ایران در ابعد کوچکتر اما بسیار نزدیک به بنای اصلی، ساخته شده است. ابتدای این باغ راه از میدان سعدی و با دروازه قرآن شیراز است؛ سپس سی و سه پل اصفهان، دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پلدختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه شمیران قرار گرفته اند. در انتها و در میدان هرمز جزیره نیز این باغ راه با نماد سر در باغ ملی تهران پایان می یابد. در باغ های این باغ راه 11 آبنما، یک رود به طول 400 متر، 9 نقاشی دیواری بسیار زیبا و 400 جوی کوچک آب وجود دارند که به آن زیبایی دوچندان بخشیده اند. به شما مسافران تور کیش شهریور 98 پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود حتما از این اثر دیدنی بازدید کنید.

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش


 

قلعه وحشت کیش

رفتن به قلعه وحشت یکی دیگر از تفریحاتی است که شما مسافران تور کیش می توانید انجام دهید. همان طور که از نامش پیداست این قلعه تقریبا مشابه همان تونل وحشتی است که در شهربازی ها وجود دارد ، با کمی ابعاد گسترده تر. قلعه وحشت در یک کلبه چند صدمتری در ضلع جنوبی هتل ارم کیش قرار گرفته است و دسترسی نسبتا آسانی دارد. به این قلعه که وارد شوبد از همان ابتدا احساس ترس می کنید و آدرنالین خونتان بالا می رود. مسیر پرپیچ و خمی در داخل قلعه طراحی شده است که شما باید از آن عبور کنید و در راهتان به موانع ترسناکی برخورد خواهید کرد. فقط باید مواظب باشید که به بن بست نخورید! قیمت بلیط این قلعه بسیار مناسب تر از تفریحات دیگر کیش است به طوری که معمولا برای بازدید از آن صف های طولانی وجود دارد. 

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش


اسکوتر زیردریایی کیش

اسکوتر زیردریایی یکی دیگر از تفریحاتی است که در جزیره زیبای کیش می توانید تجربه کنید. کلاب اسکوتر زیردریایی یا آکوا اسکوتر از سال 1390 برای علاقه مندان به این تفریح در جزیره کیش راه اندازی شد. اسکوتر زیر دریایی از نظر ساختاری شباهت بسیار زیادی به اسکوتر دارد و در اصل برای افرادی طراحی شده که شنا بلد نیستند و یا حمل وسایل غواصی برای آن ها سخت می باشد. در قسمت زیرین این وسیله یک موتور قرار گرفته است و در جلوی آن کپسول حاوی گاز اکسیژن قرار دارد. در بالای اسکوتر یک کلاه کاملا ایزوله وجود دارد تا شما بتوانید به راحتی نفس بکشید و سر شما خیس نشود. محدودیت هایی برای سوار شدن این وسیله وجود دارد؛ در هنگام استفاده از اسکوتر سن شما نباید زیر 12 سال و قد شما نباید زیر 150 سانتی متر باشد. هم چنین بیماران قلبی و تنفسی و خانم های باردار نمی توانند از این وسیله استفاده کنند. قیمت بلیط اسکوتر زیر دریایی برای دو ساعت گردش 120000 تومان می باشد که شما مسافران تور کیش می توانید با خرید گروهی از تخفیف نیز استفاده نمایید. 

اسکوتر زیردریایی کیش

اسکوتر زیردریایی کیش

 

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش،مکان های دیدنی کیش،جاذبه های گردشگری کیش،دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی